Onze werkwijze

Of u nu voor de eerste keer een woning verhuurd of dat u een doorgewinterde vastgoed belegger bent. Het is altijd fijn om te weten waar u aan toe bent. Daarom leggen wij hieronder onze werkwijze graag aan u uit. Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op met ons.

Uw woning zorgeloos verhuren?

Zo doen wij dat

Bent u van plan om uw woning of appartement te verhuren in Weesp voor een korte of langere periode? Dan bent u aan het juiste adres bij  Inter Immo, dé verhuurmakelaar in Weesp en omstreken. Al ruim 20 jaar zijn wij gespecialiseerd in het verhuren van appartementen en woningen in Weesp en omstreken. Met onze werkwijze vinden wij al jaren binnen 3 weken betrouwbare huurders met maximaal rendement. Benieuwd hoe wij te werk gaan? Wij vertellen u hier stapsgewijs graag meer over!

Stap 1: Gratis huurwaarde advies (vrijblijvend)

U vraagt zich allereerst vast af wat de huurwaarde van uw woning is. Daarom voeren wij gratis een huurwaarde bepaling uit. Wij komen vrijblijvend bij u langs, en maken kennis met u en uw woning. Wij geven u advies op maat, met als doel om het maximale rendement te behalen.
Wilt u na dit gesprek meteen het verhuurproces in gang zetten? Dan kunnen wij uw woning al binnen 48 uur online plaatsen. Vraag hier uw gratis huurwaarde bepaling aan.

Stap 2: Gegarandeerd verhuurd met onze middelen

Wanneer u besluit om uw woning te verhuren via Inter Immo, gaan wij direct aan de slag met:
· Professionele foto’s maken van uw woning
· Uw woning adverteren op de grootste verhuurwebsites van Nederland
(Funda, Pararius, eigen website, etc)
· Benaderen van ons eigen klantenbestand met 3000 woningzoekenden.

Stap 3: Binnen 3 weken een veilige kandidaat

Niets gaat boven een veilige, zorgeloze verhuurperiode. Wij doen er alles aan om een geschikte kandidaat te vinden. Binnen drie weken zullen wij dan ook gedegen kandidaten aandragen.Vooraf maken wij kennis met deze potentiële huurders. Uiteraard doen wij een uitgebreide screening met diverse tools. U kunt denken aan:

• Financiële check
• Achtergrond check
• Werkgeverscheck
• Gemeentelijke check
• Controle benodigde documenten

Stap 4: Woningoverdracht

Het is gelukt om een geschikte huurder te vinden! We zijn aangekomen bij de laatste stappen:

• Huurovereenkomst maken en laten ondertekenen door huurder en verhuurder
• Sleuteloverdracht inplannen en woning overdragen aan huurder
• Alle nutsvoorzieningen zoals water en elekta overzetten (indien gewenst, regelen wij deze overdracht)
• Inspectierapport maken (Wij leggen de staat van de woning vast middels foto’s en aantekeningen. Het rapport ontvangt u uiteraard ook)

Stap 5: Nazorg en service

Onze service stopt uiteraard niet bij het tekenen van de huurovereenkomst. Ook na de overdracht zij wij er voor u. Om de kwaliteit en veiligheid van de verhuur te waarborgen, houden wij gedurende de periode van verhuur contact met u als verhuurder en met de huurder. Wat wij doen:

  • Tussentijdse inspecties (eventueel na 3 en 6 maanden)
  • Vragen beantwoorden
  • Fungeren als tussenpersoon, indien gewenst
  • Beantwoorden van vragen
Meer informatie of een gratis huurwaarde bepaling?